ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@slimebox.pl
Mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podawania powodu.
Po otrzymaniu informacji o chęci dokonania zwrotu, prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu lub pobrać stosowny formularz klikając TUTAJ.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji do Slime Box drogą mailową: kontakt@slimebox.pl
2. W odpowiedzi na maila, prześlemy wskazówki w jaki sposób zwrócić produkt/y. Przysyłka ta realizowana jest na koszt klienta.
3. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: kontakt@slimebox.pl.